Annunaki


In cercetarile mele virtuale ieri seara ma lovesc de acest termen : Annunaki . La prima vedere ma gandesc la un alt trib , colocat pe undeva prin Africa dar  cand am inceput sa citesc daspre ei am descoperit lucruri cu adevarat interesante .
Erau numiti si cei care ” de la cer vin la pamant” , un tip  de alieni giganti care au creat omul dintr-o combinatie interesanta : un hibrid al lor si un Homo erectus . Aici gasiti un documentar extraordinar care va explica totul mai bine:
Oricum in cateva cuvinte va explic ceea ce am inteles eu :)   .  Annunaki sau “fii lui An ” (An era zeul cerului) , proveneau de pe planeta Nibiru (planeta ce apartine sistemului nostru solar) , si coborasera pe pamant pentru a ne depreda de resursele minerale . La inceput pe pamant au fost trimise sonde automatiche pentru a verifica tipul de resurse pe care planeta noastra le poate oferi . Cand Nibiru a ajuns in punctul in care orbita sa a fost aproape de pamant a fost trimisa prima expeditie de Annunaki . Locurile alese pentru baza au fost Valea Nilului , Valea Indo  si Mesopotamia . Aceasta teorie a fost tradusa de catre Zecharia Sitchin , un important om de stinta . Gasiti biografia lui aici (mai  mult decat interesanta) .

by at sâmbătă, 3 septembrie 2011.

Leave a Reply