Fara frustrari nu exzista blogging


De câteva săptămâni Dan lucrează câte 8 ore pe zi. Da, e adevărat.
Mamă ce bine a sunat treaba asta exprimată la persoana a treia.
Să fie 3 săptămâni, o lună? Hmm, cam o lună e de când lucrez câte 8 ore pe zi într-un birou. Nu credeam să spun treaba asta vreodată, dar e grozav. Ok, nu câştig mai mulţi bani decât câştigam ca freelancer/blogger, dar e mişto sentimentul ăla de responsabilitate pe care îl atrage cu sine un job cu program fix.
Există şi părţi proaste. Nu sunt multe, dar există. Nu poţi fi creativ tot timpul în alea 8 ore, nu poţi fi creativ chiar când ai vrea, la comandă, cum ar veni. Vineri am plecat foarte dezamăgit de la birou, nu mi-a ieşit mai nimic, n-am fost în formă, n-am avut ideile cele mai grozave. Mai mult, am fost de acord cam cu toată lumea din jurul meu, lucru ce rar mi se întâmplă. Apoi, nu sunt tocmai obişnuit să lucrez în agitaţie, că e agitaţie în birou la noi. N-am putut niciodată să stau prin baruri când lucrez, deşi am auzit că e practică des întâlnită între freelanceri.
Dar cea mai proastă chestie e alta. mai mult →

by at duminică, 4 septembrie 2011.

Leave a Reply