Prima zi la Digital Forum: Insighturi conversationale


Astazi de la ora 14:00, la sectiunea New Media am sustinut o prezentare despre Online Brand Ambassadors in care am impartastit 7 ingrediente necesare crearii sau amplificarii unei conversatii (digitale sau reale).
Vi le sintetizez mai jos. Imi pare rau ca nu pot sintetiza glumele mele sau rasetele din public.
1. Introducerea unui nou canal de discutie, neutilizat pana in acel moment
2. Pentru a genera o conversatie cu substanta, trebuie sa ai curaj si sa fii obiectiv
3. Studiile cantitative pot identifica oportunitati digitale majore daca sunt utilizate corespunzator
4. Conversatiile cronofage nu sunt neaparat cele mai importante
5. Fundamentarea unei conversatii extensive solicita obligatoriu investitii financiare in pre-cercetare online
6. Este necesar sa creezi spatiu si „familiaritate” conversatiei
7. Feedbackul de pe Facebook poate fi adesea irelevant si diferit de cel din realitate, in special daca stimulul este plasat in locul nepotrivit
Pe baza acestora voi incepe maine workshopul despre Buzz Strategy la DMF 2011.
Legat de punctul 7 – cine doreste sa vada filmuletul experimental NSFW care a dovedit veridicitatea teoriei in cauza, ar trebui sa imi devina prieten pe Facebook si sa se uite in sectiunea poze/video. :)
Prezentarea mea a fost incadrata de 2 prezentari tehnice (pe gustul meu!), din partea lui Cem Tunakan (Groupon) si Dorin Boerescu (2parale.ro). Ambele au fost sustinute cu detalii tehnice edificatoare, iar intrebarile din public au fost pertinente, rotunjind prezentarile noastre.
Felicitari @Evensys pentru prima zi! A fost ca in zilele bune.

by at duminică, 4 septembrie 2011.

Leave a Reply