Evolutia Facebook: Ce a devenit si ce nu?


In 2009, Facebook parea un instrument excelent de relationare, un e-mail de grup evoluat destinat cercurilor apropiate de prieteni si colegilor/prietenilor care au pierdut legatura de ani buni.
In 2011, feedbackurile oamenilor (scris si comportamental) pe proiectele online din ultimele luni  mi-au aratat cum s-a schimbat aceasta retea in Romania fata de acum doi ani.
Ce a devenit Facebook in prezent?
  • cea mai mare publica de socializare
  • un canal inca ieftin de promovare
  • o sursa de inspiratie creativa
  • o sursa de distractie
  • un instrument de cercetare calitativa si cantitativa
  • un inhibator de opinii polarizante
  • un instrument de spionaj/voyeurism
  • un drog social
  • o alternativa la Hi5.com
  • o sursa de venit
Insa in contrapartida, ce nu a reusit  Facebook sa devina?
Exista de multa vreme si opinii anti-Facebook, cum ar fi http://sickfacebook.com, dar nu acolo gasim neaparat raspunsurile.

by at duminică, 4 septembrie 2011.

Leave a Reply