un om care apreciaza berea


Am primit urmatorul mail:
Salut,
Numele meu este Mircea Georgescu si apreciez berea buna. Atat de mult incat am inceput sa mi-o fabric singur.
Particip la un concurs pe facebook si pot castiga 150 de beri Hacker-Pschorr daca strang multe like-uri la o poza.
Imi doresc cele 15 lazi de bere dar nu vreau sa trimit mesaje necunoscutilor de pe facebook pentru a obtine like-urile. Asa ca am facut www.apreciezberea.com si am rugat prietenii sa o promoveze.
Problema este ca, cu toate astea, persoanele care trimit spam au de castigat.
Rugamintea mea este sa vizitezi pagina iar daca ti se pare amuzanta sau demna de promovat sa actionezi in consecinta.
Multumesc,
Mircea Georgescu
E probabil cea mai tare mini-campanie pe care am vazut-o în ultima vreme. Dan Lucian Ştefancu chiar apreciază asta!

by at duminică, 4 septembrie 2011.

Leave a Reply