Design-xpro.com project
logo concept design-xpro.com
Premiera lansării noilor servicii de webdesign şi nu numai incă se lasa aşteptată. Deşi incercăm să punem la punct aspectele desfăşurării in cele mai bune condiţii a tuturor ofertelor existente in cel mai scurt timp posibil, am invăţat din prorie experienţă că “graba strică treaba” .
Design-xpro.com  oferă o gama largă de oferte profesionale  accesibile oricui.
Acest proiect personal a fost conceput pentru a se dezvolta pe două platforme distincte.
website-concept design-xpro.comPlatforma CMS wordpress, unde puteţi consulta ofertele noastre a fost alegerea perfectă. Dacă accesaţi acest link , puteţi arunca o privire peste pagina portofoliu la care incă se adaugă conţinut.
Din gama de servicii pe care le prestăm atat in domeniulwebdesign cat şi SEO (search engine optimization), punem la dispoziţie online listele cu preţuri consultative in ceea ce priveşte costul unui banner personalizat , header personalizat sau  logo unic . Pentru serviciile pro SEO incă nu am reuşit sa oferim prea multe detalii,  site-ul fiind incă in construcţie.
Platforma forum http://forum.design-xpro.com rulează separat cu scop de portofoliu şi promovare a serviciilor pe care le oferim.  Pentru a evita inscrierea aleatorie a spamerilor, am decis ca acest forum sa ruleze cu caracter privat.
Oportunităţi freelancer.
Deoarece suntem in plină dezvoltare, personal am decis să ofer posibilitatea de colaborare pe această nişă cu diverşi freelancer-i ce au o anumită experienţă in acest domeniu. Pentru alte detalii mă puteţi contacta personal.


by at sâmbătă, 3 septembrie 2011.

Leave a Reply