Servicii webhosting: Frauda si servicii de calitate


De ceva timp ma chinuiam cu fel de fel de firme specializate in oferirea de servicii webhosting si alte chestii relevante ce tin de acest domeniu. In cautarile mele am dat peste multe astfel de firme si servicii. Un serviciu pe care NU VI-L recomand apartine unei firme din Timisoara. Dupa ce am achitat factura integrala de 84.00RON pe un an intreg, …ce mai…mi-am luat teapa si nu mi-au activat serviciul pe care l-am platit, nu mai amintesc numarul de tickete suport pe care le-am tot scris timp de 2 saptamani. Mda…de la Gazduire-web-gratis.ro  (despre nesimtitii astia este vorba) mi-am luat teapa…dar nah…exista OPC esista institutii care inchid astfel de servicii care se ocupa cu frauda si phishing (phising este acea metoda prin care iti sunt furate datele pentru a le folosi ulterior in scop ilegal fara acordul tau).
Deci gazduire-web-gratis.ro (S.C. A.L. OCEANIS S.R.L) egal frauda, tepari, phishing..si tot ce e mai nasol din orice punct de vedere!
NU RECOMAND!!

Ce va recomand?

Buna intrebarea! Daca ghiciti la ce pret mi-am achizitionat un domeniu .com (com, deoarece proiectul are un targhet comercial international) pe un an plus hosting cu plata facturii lunara de 4,95Euro, pachet mediu…ei bine per total m-au costat 13.00euro, servicii suport gratuite, activare instant, spatiu  mai mult decat suficient….dar va las pe voi sa consultati pachetel si serviciile profesionale de care sunt foarte multumit.
Daca merg treburile cum ar trebui, imi platesc factura de 4,95 euro lunar doar din serviciul de afiliere care ofera cateva beneficii pe care nu le-am intalnit la alti provideri.
Dupa parerea mea GsoftCentral este cel mai ok provider de astfel de servicii. Am cautat si am tot testat peste 12 firme si servicii, unele chiar nu merita amintite, insa in acest articol am scris despre extreme, cel mai prost serviciu ce inseala si clientii, si in extrema pozitiva, cel mai ok provider, fiabil calitate-pret are din partea mea nota 9 din 10.
Recomand webmasterilor acest serviciu prestat de GsoftCentral deoarece merita.

GsoftCentral Affiliate!

by at sâmbătă, 3 septembrie 2011.

Leave a Reply